.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
1100 روستای مازندران فاقد دهیاری است

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران گفت: امسال 48 میلیارد و 900 میلیون ریال بین دهیاریهای استان توزیع شده که هزار و 100 روستای بدون دهیاری از این اعتبار بهره مند نشدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رضا آزادی کناری ظهر یکشنبه در گردهمایی دهیاران و شوراهای استان در بابلسر اظهار داشت: سال گذشته بیش از 38 میلیارد ریال و سال 90 نیز  34 میلیارد و 500 میلوین ریال به دهیاریهای استان پرداخت شده است.

وی خرید 24 دستگاه نیسان، 11 دستگاه بیل بکهو، سطل زباله، احداث ساختمان دهیاریف غسالخانه، ساماندهی تک مزار شهید، کتابخانه و ایجاد سامانه جامع دهیاریها و تهیه شناسنامه از جمله اقدامات است.

وی گفت: تبیین سیاستهای دولت تدبیر و امید، تشریح برنامه های دهیاریها رد سال 93، بررسی نقاط قوت و ضعف دهیاریها، تبادل اطلاعات و ارتقای آگاهی دهیاران و شوراها، تکریم و تحکیم منزلت و جایگاه شوراها و دهیاریها از جمله اهداف همایش است.

آزادی کناری با اشاره به اینکه برای بقاء و جاودانگی نیاز به سه نیرو معنوی، اجتماعی و اقتصادی داریم، اظهار داشت: این نیروها زندگی را هدفمند، قدرتمند کرده و نیازهای مادی ما را تامین می کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران، تعیین مدیریت روستایی و رهایی از بلاتکلیفی، واگذاری امور به مردم و مشارکت محسوس در عمران، تعریض بهسازی، یکپارچه سازی، نظارت مستقیم بر عملکرد را از جمله نقاط قوت عملکرد دهیاریها بیان کرد.

وی بیان داشت: تولیت چندگانه دستگاهها، واگذاری مسئولیت بدون آموزش، محجوریت متولیان روستا به دلیل نقص آگاهیها، تعامل با شهرداریها در توسعه حریم شهر و بنیاد مسکن در الحاق به بافت و شکست با آنان و در نتیجه تخلف احتمالی به دلیل فشار مردمی از جمله ضعف های عملکر دهیاران است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 اسفند 1392
این دهیاریها صرفا جلوی کار مردمو میگیرین ماکه کار دیگه ای از اونها ندیدیم همان بهتر که اون روستاها دهیارودهیاری ندارند..حداقل مردم خودشون میدونن چکارکنن یه آقا بالاسر کمتر ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.443 seconds.